Marathon Trail

Υψομετρική
2225 m

Περιγραφή

Η μαραθώνια διαδρομή των «Κενταύρων» ξεκινά από την παραλία της Αγριάς. Ανηφορίζει στον κεντρικό άσφαλτο της Δράκειας και μετά από 1,5 χιλιόμετρο στρίβει δυτικά /αριστερά σε χωματόδρομο για Βροχιά επί 1,5 χλμ. Βγαίνοντας στο κεντρικό άσφαλτο για Άγιο Λαυρέντιο το ακολουθούμε ανηφορικά / αριστερά για 400 μέτρα και μετά τη μεγάλη γέφυρα μπαίνουμε σε μονοπάτι καλντερίμι μέχρι και το χωριό Άγιος Λαυρέντιος.

Περνώντας από την πλατεία του χωριού ανηφορίζει σε καλντερίμι προς το Μοναστήρι και μετά από 300 μέτρα στην περιφερειακή άσφαλτο κατηφορίζουμε σε μονοπάτι για τον Αη Γιαννάκη.

Η διαδρομή συνεχίζει στο μοναστήρι των Ταξιαρχών στον Άγιο Γεώργιο και από εκεί στην Πλατεία του χωριού. Από εκεί ξεκινά η παρατεταμένη ανηφόρα 9 χλμ μέχρι και την κορυφή Σχιτζουράβλι.

Από το Σχιτζουράβλι κατηφορίζουμε στο Μοναστηράκι, ανηφορίζουμε στο Γολγοθά και συνεχίζουμε μέχρι το Χιονοδρομικό Κέντρο Αγριόλευκες. Κατηφορίζουμε στα «Πιατάκια» και περνώντας από τα σαλέ του κέντρου, τρέχουμε στην άσφαλτο μέχρι τον οικισμό Χάνια.

Από το Χάνι του Ζήση κατηφορίζουμε τον απότομο χωματόδρομο μέχρι την πλατεία στο χωριό Δράκεια.

Αμέσως μετά την πλατεία της Δράκειας κατηφορίζουμε ανατολικά σε καλντερίμι για 300 μέτρα και μετά ανηφορίζουμε σε δύσκολο μονοπάτι μέχρι την Αλικόπετρα.

Από εκεί κατηφορίζουμε σε χωματόδρομο μέχρι την Ανεμούτσα και συνεχίζουμε σε μονοπάτι για 1,5 χλμ μέχρι τον χωματόδρομο που τον ακολουθούμε για 3 χλμ στη Βρύση του Γιαννή.

Τρέχουμε για 500 μέτρα σε όμορφο μονοπάτι μέχρι την παραλία της Αγριάς και ακόμη 500 μέτρα στην παραλιακή μέχρι τον τερματισμό.